2011. szeptember 2., péntek

Maradjatok meg az én szeretetemben

„Az emberek szeretetében magát felemésztő Szív

Vezérgondolat: ,,Amint engem szeretett az Atya, én is szerettelek titeket. Maradjatok meg az én szeretetemben.'' Jn 15,9.

Jézus Szent Szíve
Jézus szeretetének forrása az Atya szeretete. Az ő szeretete a szeretetnek feneketlen örök tengeréből merít. Az ő Szívének szeretete az Atya mennyei szeretetének visszatükröződése ezen a földön. Lefordította emberi nyelvre az isteni szeretet égi himnuszát; ,,Amint engem szeretett az Atya, én is szerettelek titeket.'' Ugyanazzal az erős, azzal a hatalmas, azzal az önmagát adó, azzal az isteni módon gyengéd szeretettel, mellyel az Atya szeretett engem, szeretlek én is titeket. ,,Maradjatok meg az én szeretetemben,'' Ó Jézus, van-e sürgetőbb parancs, de van-e mélységesebb boldogság is, mint megmaradni a te szeretetedben! Maradj velünk, Uram, szereteteddel örökké és add, hogy a te szeretetednek hirdetése legyünk a földön, kisugározva azt az egész világra, minden lélekre.”


Részlet Csávossy Elemér S.J.: Jézus Szíve elmélkedések, A kilenc szeretetszolgálat c. könyvéből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése