2011. szeptember 22., csütörtök

Jézus ma is gyógyít 2.

Briege McKenna nővér a papok szolgálatában

A gyógyítás adományával rendelkező Briege McKenna nővér tartott lelkigyakorlatot a lateráni Szent János-bazilikában a papság évének lezárására Rómába érkező papoknak és püspököknek.

A videó szövege magyarul:
Az elmúlt 35 évben Briege McKenna nővér több mint másfél millió kilométert utazott, és több mint száz országban járt a papok szolgálatában.
Briege McKenna klarissza nővér: Tegnap találkoztam itt egy pappal, aki korábban Miamiban élt. Mérnök volt, szép jövő állt előtte. Amikor Miamiban jártam, hallotta a beszédemet, és elhatározta, hogy mindent otthagy, és papnak megy."
Briege nővér úgy érzi, évekkel azután, hogy egy szentmise közben csodás módon meggyógyult súlyos ízületi gyulladásából, Isten arra hívja, hogy a papságról beszéljen. Mint mondja, Isten tudatta vele, hogy nagy paphiány lesz, és sokan el fogják utasítani a papságot. 
Briege McKenna nővér: „Én meg azt mondtam: 'Uram, ez lehetetlenség. Tanítónő vagyok; képtelen vagyok rá.' Lángoló szeretet töltött be a papság iránt, és az Úr azt mondta, szinte hallhatóan: 'Nem te cselekszel majd. Csak légy engedelmes, csak figyelj, és én fogok cselekedni általad.'"
Mint mondja, félt, de bízott az Úrban; akkor is, amikor az Úr értésére adta, hogy a papság súlyos válságba kerül.
Briege McKenna nővér: „Persze, hogy ők a Sátán elsődleges célpontjai, hiszen ha a papot támadás éri, az valamennyiünkre kihat. Ezért lelkigyakorlataim során megerősítést, biztatást, figyelmeztetést, ösztönzést igyekszem adni nekik."
Briege nővér szerint a papság rettenetes támadásnak van kitéve, ő azonban ma is ugyanakkora tisztelettel tekint a papokra. Továbbra is segíteni kívánja őket, és sokakat biztat, hogy vállalják a papi hivatást.

Forrás: Magyar Kurír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése