2011. augusztus 2., kedd

Közvélemény-kutatás a bloggal kapcsolatban

Készítettem egy közvélemény-kutatást a blog tartalmával illetve a formai megjelenésével kapcsolatban, bal oldalt megtekinthető. A megjegyzésekhez lehet írni,  ha bármilyen építő kritika vagy javaslat lenne. Ha nincs olyan válasz, ami megfelelő lenne, azt is ide lehet írni:-) 

Igyekszem folyamatosan javítani a külső és belső hiányosságokat. Szívesen fogadok minden ötletet, de akár témajavaslatot is.

Eddig viszonylag kevés megjegyzés érkezett. Ha szükség lesz rá, akkor egy külön címet is létrehozok a kapcsolattartáshoz. Távolabbi tervek között szerepel, hogy  igény esetén egy fórumot is szeretnék majd kialakítani és működtetni.

Köszönettel:
Luscinia

4 megjegyzés:

  1. Jó a blog, a háttérszín tetszik, de egy kicsit sötét és ezért nehezen olvasható rajta a fekete betű, ezért egy világosabb szín lehet, hogy könnyebbség lenne.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik a blog, már több bejegyzés is mélyen megérintett. Tetszik az, hogy összetett, és sok témával foglalkozik.
    Külön jó a zöld szín, mert állítólag az nyugtató hatású :-) én a magam részéről könnyen tudom olvasni a bejegyzéseket. Jó, h színes, nemcsak szövegek, hanem kép és videó is van benne. Ritkán picit hosszúnak tűnnek a megjegyzések,de ez lehet amiatt van, mert én rövid szövegeket szeretek olvasni :-)
    Ha sok lesz a bejegyzés, nagyon oda kell figyelni, h ki lehessen igazodni köztük.
    Csak így tovább! Érintve és kifejtve sok-sok témát, ami közelebb visz minket Ahhoz, Aki teremtett! Övé a dicsőség! :-)

    VálaszTörlés
  3. Az a kedves szavazó, aki a szerkesztésben tudna segíteni, örülnék, ha írna pár szót, konkrétan mire gondolt.:-)Annál is inkább, mert még csak most ismerkedem a blogszerkesztés rejtelmeivel...

    VálaszTörlés
  4. Kaptam konkrét kérést: a szavazás eredménye nehezen olvasható.A hátteret megváltoztattam, az olvashatóság javítása folyamatban...

    VálaszTörlés